Dołącz do naszego zespołu

FORMEDIS Medical Management & Consulting to firma świadcząca usługi doradcze dla rynku ochrony zdrowia. Specjalizujemy się w realizacji audytów i programów naprawczych dla szpitali publicznych, strategicznym doradztwie biznesowym dla placówek prywatnych oraz pełnieniu roli doradców transakcyjnych w procesach fuzji/przejęć realizowanych w branży medycznej i pochodnych.

Obecnie FORMEDIS to jeden z liderów doradztwa medycznego w kraju. Jesteśmy firmą rodzinną, zlokalizowaną w Poznaniu, która jest obecna na rynku konsultingu medycznego od ponad 10 lat.

Wśród naszych klientów są zarówno małe podmioty lecznicze, jak również szpitale powiatowe i marszałkowskie oraz ich właściciele (samorządy), a także pozostali interesariusze rynku medycznego.

Oferty pracy

Analityk danych

Poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Danych, która będzie odpowiedzialna za kompleksową analizę danych, przygotowywanie raportów oraz wsparcie doradcze w ramach realizowanych przez FORMEDIS projektów audytu i restrukturyzacji szpitali publicznych. Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w analizie danych w sektorze ochrony zdrowia, ze szczególnym naciskiem na przetwarzanie danych operacyjnych z obszaru statystyki medycznej, współpracy z NFZ i kadr.

Osoba na tym stanowisku będzie aktywnie współpracować z przedstawicielami podmiotów leczniczych, zbierać i weryfikować dane, a także przygotowywać analizy, które pozwolą na wyciągnięcie praktycznych i merytorycznych wniosków wspierających decyzje zarządcze i restrukturyzacyjne. Poszukujemy kandydata zaznajomionego ze specyfiką funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. Wymagana jest dobra znajomość procesów zachodzących w jednostkach medycznych oraz umiejętność dostosowywania analiz do specyfiki branży.

Zadania:

  • analiza danych i informacji, w szczególności poprzez ich weryfikację oraz odpowiednie przetwarzanie, porządkowanie i prezentację celem ich standaryzacji oraz wyciągnięcia właściwych wniosków i ocen ze zrealizowanych czynności analitycznych,
  • realizacja czynności audytorskich podmiotów leczniczych (szpitale publiczne) w obszarze kompetencji Pracownika:
    • pozyskiwanie niezbędnych danych i dokumentów do realizacji zleconych prac analitycznych poprzez bieżąca komunikację z przedstawicielami podmiotu badanego,
    • weryfikację obiegu dokumentów poprzez weryfikację ich kompletności według schematów i szablonów wykorzystywanych u Pracodawcy,
    • realizację prac analitycznych poprzez przetwarzanie danych do postaci elektronicznych plików
      analitycznych według schematów i szablonów wykorzystywanych u Pracodawcy,
    • uczestnictwo w spotkaniach roboczych z przedstawicielami podmiotu badanego w trakcie
      trwania audytu i w spotkaniach prezentujących wynik zrealizowanych prac z
      przedstawicielami zlecającego badanie po zakończeniu audytu,
    • opracowywanie pisemnych raportów z przeprowadzonych prac analitycznych i audytowych
      według schematów i szablonów wykorzystywanych u Pracodawcy,
    • wyciąganie merytorycznych wniosków z przeprowadzonych prac analitycznych,
  • opracowywanie pisemnych raportów ze zrealizowanych analiz danych oraz wyciągniętych wniosków
    według schematów i szablonów wykorzystywanych przez Pracownika,
  • realizacja pozostałych czynności z zakresu analityki danych w ramach projektów doradczych
    Pracodawcy według bieżącego zapotrzebowania Pracodawcy w obszarze kompetencji Pracownika,
  • uczestnictwo w innych projektach Pracodawcy i realizacja związanych z tym zadań według bieżącego
    zapotrzebowania Pracodawcy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: medyczne, zdrowie publiczne, analityka danych, audyt, finansowe.
  • minimum 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w szczególności w analizie
    danych operacyjnych lub audytach placówek medycznych.
  • znajomość narzędzi do analizy danych oraz branżowych baz danych (np. Excel, NFZ, RPWDL).
  • umiejętność weryfikacji i przetwarzania danych a następnie prezentowania wyciągniętych wniosków w
    postaci pisemnych raportów i prezentacji multimedialnych.
  • umiejętności analityczne oraz zdolność wyciągania merytorycznych wniosków na podstawie
    otrzymanych danych.
  • dbałość o szczegóły oraz zdolność do krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy zespołowej.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość zdobywania doświadczenia w audytach oraz analizach danych w sektorze ochrony zdrowia.
  • pracę w zespole ekspertów medycznych i naukowych w przyjaznym środowisku pracy.
  • dostęp do szkoleń i programów rozwojowych.
  • docelowo (po okresie odpowiedniego wdrożenia) możliwość pracy hybrydowej w systemie: 3 dni biurowe / 2 dni praca zdalna.
  • pakiet benefitów (opieka medyczna lub sportowo-kulturalna, zajęcia z języka angielskiego) współfinansowanych przez pracodawcę;