Dołącz do naszego zespołu
FORMEDIS Medical Management & Consulting to firma świadcząca usługi doradcze dla rynku ochrony zdrowia. Specjalizujemy się w realizacji audytów i programów naprawczych dla szpitali publicznych, strategicznym doradztwie biznesowym dla placówek prywatnych oraz pełnieniu roli doradców transakcyjnych w procesach fuzji/przejęć realizowanych w branży medycznej i pochodnych.
Obecnie FORMEDIS to jeden z liderów doradztwa medycznego w kraju. Jesteśmy firmą rodzinną, zlokalizowaną w Poznaniu, która jest obecna na rynku konsultingu medycznego od ponad 10 lat.
Wśród naszych klientów są zarówno małe podmioty lecznicze, jak również szpitale powiatowe i marszałkowskie oraz ich właściciele (samorządy), a także pozostali interesariusze rynku medycznego.

Oferty pracy
Analityk Baz Danych Podmiotów Medycznych
Poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Baz Danych, która będzie odpowiedzialna za kompleksową analizę danych, przygotowywanie raportów rynkowych oraz wsparcie analityczne w ramach realizowanych przez FORMEDIS projektów doradztwa dla placówek medycznych (szpitale, kliniki, przychodnie lekarskie). Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w analizie danych w sektorze ochrony zdrowia, ze szczególnym naciskiem na przetwarzanie danych finansowych, operacyjnych i kadrowych.
Osoba na tym stanowisku będzie aktywnie współpracować z przedstawicielami podmiotów leczniczych oraz organizacjami branżowymi, zbierać i weryfikować dane, a także przygotowywać analizy, które pozwolą na wyciągnięcie praktycznych i merytorycznych wniosków wspierających decyzje zarządcze, optymalizacyjne i restrukturyzacyjne. Poszukujemy kandydata zaznajomionego ze specyfiką funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. Wymagana jest dobra znajomość procesów zachodzących w podmiotach medycznych oraz umiejętność dostosowywania analiz do specyfiki branży ochrony zdrowia.
Zadania:
- projektowanie, utrzymywanie i aktualizowanie baz danych rynkowych dostępnych w ramach zasobów własnych FORMEDIS lub domeny publicznej, w szczególności poprzez wypracowanie odpowiedniej metodyki ich przetwarzania a następnie ich strukturyzację, orkiestrację i standaryzację do postaci jednolitej bazy danych celem wspierania prac analitycznych i doradczych zespołów projektowych,
- przeprowadzanie analiz danych dostępnych w bazie celem wyciągania wniosków, które mogą wspierać procesy analityczne FORMEDIS lub decyzje biznesowe klientów FORMEDIS,
- wsparcie techniczne zespołów projektowych FORMEDIS w dostępie do danych w postaci eksportu danych do indywidualnych potrzeb,
- eksport danych z bazy zgodnie z potrzebami analitycznymi projektów realizowanych przez zespoły FORMEDIS w osobach analityków obszarowych, koordynatorów projektów czy kluczowych doradców / ekspertów,
- zapewnienie bezpieczeństwa i optymalizacja wydajności baz danych – implementacja i monitorowanie mechanizmów zabezpieczających dane przed nieautoryzowanym dostępem jak również monitorowanie i optymalizacja wydajności baz danych, aby zapewnić szybki dostęp do informacji,
- opracowywanie pisemnych podsumowań i raportów rynkowych na podstawie stworzonych baz danych poprzez ich prezentację graficzną wraz ze zredagowaniem wniosków analitycznych celem wsparcia promocji wizerunku eksperckiego FORMEDIS w branży ochrony zdrowia.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: analityka danych, audyt, finansowe.
- minimum 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w szczególności w analityce danych
- znajomość narzędzi do analizy i budowania baz danych,
- umiejętność weryfikacji i przetwarzania danych a następnie prezentowania wyciągniętych wniosków w postaci pisemnych raportów i prezentacji multimedialnych.
- umiejętności analityczne oraz zdolność wyciągania merytorycznych wniosków na podstawie otrzymanych danych.
- dbałość o szczegóły oraz zdolność do krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia w audytach oraz analizach danych w sektorze ochrony zdrowia.
- pracę w zespole ekspertów medycznych i naukowych w przyjaznym środowisku pracy.
- dostęp do szkoleń i programów rozwojowych.
- docelowo (po okresie odpowiedniego wdrożenia) możliwość pracy hybrydowej w systemie: 3 dni biurowe / 2 dni praca zdalna.
- pakiet benefitów (opieka medyczna lub sportowo-kulturalna, zajęcia z języka angielskiego) współfinansowanych przez pracodawcę;
Lokalizacja: Poznań, praca stacjonarna (po okresie wdrożenia hybrydowa)
Termin rozpoczęcia: od zaraz
Wymiar: pełny etat (umowa o pracę)
Menedżer Audytu i Restrukturyzacji
Poszukujemy osoby na stanowisko Menedżera Audytu i Restrukturyzacji, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę realizowanych przez FORMEDIS projektów audytu i restrukturyzacji szpitali publicznych. Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie na stanowisku dyrektorskim w szpitalu publicznym, gdzie z sukcesem wdrożył działania restrukturyzacyjne i optymalizacyjne.
Osoba na tym stanowisku będzie aktywnie współpracować z przedstawicielami podmiotów leczniczych, zbierać i weryfikować dane oraz będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kompleksowych analiz, opracowywanie i wdrażanie planów restrukturyzacyjnych w celu poprawy efektywności operacyjnej i finansowej podmiotów leczniczych.
Poszukujemy kandydata zaznajomionego ze specyfiką funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. Wymagana jest bardzo dobra znajomość procesów zachodzących w jednostkach medycznych, oraz umiejętność dostosowywania analiz do specyfiki branży.
Zadania
- prowadzenie projektów audytu i restrukturyzacji szpitali publicznych, z uwzględnieniem nadzoru merytorycznego nad pracą analityków obszarowych, autorskiego opracowywania koncepcji restrukturyzacji i optymalizacji działalności przedmiotowych szpitali publicznych we współpracy z koordynatorem audytu i restrukturyzacji oraz kontroli jakości i terminowości zdawanych zleceniodawcom (klientów) raportom,
- prowadzenie projektów kontrolingu i doradztwa restrukturyzacyjnego szpitali publicznych, z uwzględnieniem współpracy z kontrolerami finansowymi firmy oraz wyciągania wniosków z ich prac celem opracowywania wniosków i rekomendacji eksperckich (branżowych) dla zleceniodawców (klientów),
- pozostawanie w bieżącym kontakcie ze zleceniodawcami (klientami) projektów audytu i restrukturyzacji, kontrolingu i doradztwa restrukturyzacyjnego, z uwzględnieniem prezentacji wyników zrealizowanych prac, w tym zarówno na spotkaniach zdalnych (online) jak i osobistych w ich siedzibach,
- wspierania funkcji sprzedaży, promocji i PR celem budowania wizerunku eksperckiego firmy, w tym poprzez wykorzystanie swojego wizerunku w działaniach promocyjnych realizowanych za pośrednictwem środków masowego przekazu (m.in. social media), osobistego uczestnictwa w spotkaniach ofertowych i sprzedażowych z klientami jak również wybranych wydarzeniach branżowych (m.in. konferencje) z uwzględnieniem aktywnego uczestnictwa w inicjatywach sponsorskich realizowanych przez FORMEDIS (panele i prezentacje eksperckie, stoiska wystawiennicze, networking, imprezy towarzyszące) oraz budowania sieci kontaktów,
- bieżące śledzenie branżowych informacji prasowych i zmian legislacyjnych w branży ochrony zdrowia (w szczególności szpitalnictwa) celem posiadania aktualnej wiedzy branżowej i wykorzystywanie jej dla potrzeb zleceniodawców (klientów) FORMEDIS,
- wspieranie procesów rozwoju stosowanej w firmie metodyki realizacji projektów na rzecz szpitali publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem ich automatyzacji, digitalizacji oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi IT (m.in. power bi, AI, aplikacje webowe),
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowiskach dyrektorskich w szpitalach publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie),
- bardzo dobra znajomość finansów podmiotów medycznych i ekonomii zdrowia,
- umiejętność opracowywania koncepcji i strategii funkcjonowania podmiotów medycznych (w szczególności szpitali publicznych) oraz opracowywania efektów ich wdrożenia w postaci modelu prognoz finansowych,
- znajomość przepisów i zasad funkcjonowania ochrony zdrowia, w szczególności szpitali publicznych,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, komunikacyjne, prezentacji wyników przeprowadzonych analiz i opracowanych koncepcji doradczych oraz pracy w zespole,
- biegła znajomość pakietu MO365 (word, excel, powerpoint, teams, sharepoint),
- znajomość narzędzi do analizy danych (excel) oraz branżowych baz danych (np. NFZ, RPWDL).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia w audytach oraz analizach danych w sektorze ochrony zdrowia.
- pracę w zespole ekspertów medycznych i naukowych w przyjaznym środowisku pracy.
- dostęp do szkoleń i programów rozwojowych.
- docelowo (po okresie odpowiedniego wdrożenia) możliwość pracy hybrydowej w systemie: 3 dni biurowe / 2 dni praca zdalna.
- pakiet benefitów (opieka medyczna lub sportowo-kulturalna, zajęcia z języka angielskiego) współfinansowanych przez pracodawcę;