26 października odbyło się spotkanie inaugurujące Akademię Formedis – projekt organizowany przez Formedis wraz z Działem Promocji i Karier Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

Prelegentami w trakcie pierwszych warsztatach byli: Pan Adam Michańków, Prezes Zarządu Fresh Brand Design oraz Pan Tomasz Olszówka, Prezes Zarządu Centrum Zdrowia Tuchów omawiający dla 40 uczestników projektu tematy z zakresu: marketingu, public relations i negocjacji.

Pan Adam Michańków, Prezes Zarządu Fresh Brand Design, poprowadził warsztat wprowadzający uczestników w tajniki zarządzania wizerunkiem placówki medycznej. Najważniejszą rzeczą jest zrozumienie ludzkich potrzeb, ponieważ tylko w taki sposób jesteśmy w stanie określić kierunek rozwoju naszego podmiotu leczniczego. Sprecyzowanie oczekiwań pracowników jest kluczem do stworzenia zgranego zespołu, który w profesjonalny i rzetelny sposób będzie świadczył usługi medyczne spełniając wymagania pacjentów. Tylko określenie potrzeb społeczeństwa w zakresie prowadzonych świadczeń może doprowadzić do sukcesu placówki. Dobrym przykładem, który podołał takim oczekiwaniom jest Centrum Zdrowia Tuchów. Właśnie z jego Prezesem Zarządu- Panem Tomaszem Olszówką odbył się drugi warsztat Akademii Formedis, podczas którego zostało pokazane praktyczne zastosowanie narzędzi marketingowych oraz rozeznania rynku medycznego. Bardzo ważne jest skupienie się na potrzebach i specyfice lokalnej społeczności przy jednoczesnej realizacji własnych celów i pasji.

Więcej można przeczytać tutaj i tutaj.

Więcej informacji o Akademii Formedis tutaj