Szanowni Państwo,
w związku z wejściem w życie z dniem 01 stycznia 2021 roku Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców, mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne warsztaty eksperckie poruszające tematykę wdrożenia nowego standardu rachunku kosztów w podmiotach leczniczych organizowane przez firmę FORMEDIS Sp. z o.o. Sp. k. oraz Polską Federację Szpitali.
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów online i obejmują następujące moduły tematyczne:
MODUŁ I Standard Rachunku Kosztów:
MODUŁ II Zasady alokacji kosztów OPK pomocniczych, proceduralnych i zarządu – praktyczne warsztaty z edytowalnym szablonem dokumentu Excel.
MODUŁ III Zasady wyceny procedur medycznych – praktyczne warsztaty z edytowalnym szablonem dokumentu Excel.
TERMINY: UWAGA! WARSZATY PRZENIESIONE NA WRZESIEŃ!
MODUŁ I: 5 sierpnia 2021 r. godz. 10:00 – 12:30
MODUŁ II: 6 sierpnia 2021 r. godz. 10:00-12:00
MODUŁ III: 6 sierpnia 2021 r. godz. 12:30-14:30
CENA ZA MODUŁ:
290 zł brutto/os – członkowie Polskiej Federacji Szpitali
490 zł brutto/os – uczestnicy niezrzeszeni w Polskiej Federacji Szpitali
*Usługa szkolenia zwolniona z podatku VAT
Moderatorem warsztatów będzie Piotr Magdziarz – Partner Zarządzający FORMEDIS – ekspert rynku ochrony zdrowia – specjalista w zakresie zarządzania placówkami medycznymi z ponad 30-letnim doświadczeniem, natomiast wszyscy uczestnicy warsztatów będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wątpliwościami związanymi z wdrożeniem nowego standardu rachunku kosztów.
Przeprowadzenie Webinaru w formie warsztatów, oprócz wymiany wiedzy w zakresie zalecanego standardu rachunku kosztów, będzie okazją do integracji i nawiązania kontaktów pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za wdrażanie rachunku kosztów w poszczególnych podmiotach leczniczych.
FORMEDIS oferuje również kompleksowe wsparcie eksperckie w zakresie:
Zapisy na warsztaty oraz dodatkowe informacje:
Paulina Drab – Koordynator Sprzedaży i Promocji
+48 518 732 556
biuro@formedis.pl/hta
www.formedis.pl/hta
Zaproszenie tutaj.