Strategie wizerunkowe

W ramach usługi oferujemy tworzenie strategii wizerunkowych podmiotów leczniczych oraz projektowanie identyfikacji wizualnych, zgodnych z profilami prowadzonej działalności leczniczej. Podmiot leczniczy, aby mógł być właściwie postrzegany, powinien zadbać o swój wizerunek. Poszczególne jego elementy powinny być spójne z przyjętą wizją i misją działania. Identyfikacja wizualna jest znaczącym elementem w budowaniu relacji z otoczeniem.


Rozwój marketingu oraz konkurencja na rynku usług medycznych generują konieczność podejmowania działań, mających na celu zapewnienie pacjenta o wysokiej jakości świadczonych usług medycznych oraz przekonanie o wyborze danej placówki. Szpital powinien być ściśle identyfikowany przez pacjenta (klienta). Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku Szpitala na rynku.

Oferujemy tworzenie profesjonalnych strategii marketingowych oraz identyfikacji, zgodnie z wymaganiami zleceniodawcy. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji Szpitala. Na identyfikację składa się szereg komponujących ze sobą elementów. Szpital posiadając dobrą identyfikację wizualną wzmacnia oddziaływanie na swoich odbiorców, tj. pacjentów i firmy współpracujące w innych kanałach komunikacyjnych, zwiększa zaufanie otoczenia oraz podnosi swoją wartość i to nie tylko estetyczną. Z punktu widzenia osób zatrudnionych identyfikacja wizualna zwiększa przywiązanie pracowników do Szpitala. Spójne i konsekwentnie używane elementy graficzne, takie jak: logo, banery internetowe i inne skutkują wzrostem rozpoznawalności Szpitala na rynku. Dzięki temu dana marka staje się postrzegana jako wiarygodna, profesjonalna, bezpieczna i godna zaufania.


Nasze cele

Naszym celem jest profesjonalne, kompleksowe wsparcie przy tworzeniu strategii wizerunkowych i identyfikacji wizualnych podmiotów leczniczych Niezmiernie ważne jest, aby Szpital był widziany w jak najlepszym świetle, by zdobywał zaufanie pacjentów i współpracowników, co ma szczególne znaczenie w kontekście szczególnego charakteru placówki.


Na system projektowanej identyfikacji wizualnej składają się między innymi:

  • symbol charakterystyczny dla placówki,
  • szata graficzna i system informacji zawarty w witrynie internetowej,
  • kolory firmowe, które winny być dostosowane do charakteru Szpitala,
  • symbole dekoracyjne, sprzyjające poczuciu bezpieczeństwa i komfortu,
  • tablice i inne nośniki informacyjne, szyldy reklamowe, podświetlane tablice,
  • typografie dekoracyjne, wykorzystywane w wystroju wewnętrznym i zewnętrznym,
  • druki firmowe (papier, koperty, okładki do recept, druki, dokumenty i inne),
  • identyfikatory personelu medycznego oraz pracowników obsługi,
  • stemple,
  • materiały przekazywane do mediów,
  • środki transportu (karetki, inne pojazdy),
  • ubiór pracowników.
Projektujemy także księgi identyfikacji wizualnej podmiotów leczniczych (księgi tożsamości). Poza elementami wizualnymi, księga identyfikacji wizualnej zawierać może również części pozawizualne, takie jak na przykład formuła przeprowadzania rozmów telefonicznych, rejestracji czy sposób obsługi pacjentów.

Jesteś zainteresowany współpracą?

Zapytaj o naszą ofertę telefonicznie, lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Formularz kontaktowy