I edycja Akademii Formedis

Status projektu:
Zakończony

Opis:

Całodniowe warsztaty eksperckie połączone z wykładami były prowadzone co miesiąc przez cały rok akademicki 2017/2018 (9 sesji warsztatowych). Każda sesja warsztatowa była poświęcona innej tematyce. 

Strona projektu

Tematyka:

  • Marketing i PR w ochronie zdrowia, przygotowanie do rozmów negocjacyjnych.
  • Doradztwo transakcyjne.
  • Przywództwo, motywowanie, delegowanie.
  • Kultura organizacyjna w ochronie zdrowia.
  • Audyty sytuacji wyjściowej.
  • Programy naprawcze.
  • Biznesplan działalności medycznej.
  • Restrukturyzacja zadłużenia.
  • Prawo w ochronie zdrowia.
  • Organizacja pracy w podmiocie leczniczym.
  • Inwestycje medyczne, dofinansowanie z UE (wnioski).
  • PR w ochronie zdrowia.
  • Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym.
  • W sieci Szpitali – słów parę o reformie w zakresie ochrony zdrowia.
  • Zarządzanie zmianą w podmiocie leczniczym – od chaosu do harmonii.
  • Czy na „Facebooku” można promować zdrowie? Media społecznościowe w opiece zdrowotnej.

Partnerzy:

  • Formedis Management & Consulting
  • Formedis Design
  • Pracownia Architektoniczna Michał Hess
  • Fresh Brand Design
  • Centrum Zdrowia Tuchów
  • Kancelaria Prawna Filipiak Babicz
  • Zimmermann Filipiak Restrukturyzacja S.A
  • Sympro Sp. z o.o.

Cel Projektu:

Celem Projektu było poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania w obszarze ochrony zdrowia, wśród studentów zainteresowanych przyszłą karierą zawodową w w/w obszarze, czyli szkolenie młodego pokolenia profesjonalnej kadry menedżerskiej w ochronie zdrowia.